Klubmodul henter siden

19.01.2016
  22:38
Hej alle.

Da der er alt for meget frost ude kommer der stadig til at gå en rum tid før vi kommer ud at spille, derfor er der hver torsdag kl.18:30-20:00 Taktisk træning i jerne klubhus. Dette gør vi for at lære spillerne at tænke fodbold, for at lære dem at forstå fodbold på en anden måde og få en forståelse af hvorfor vi laver de ting vi går og laver på banerne osv.
Derudover kan disse torsdage også bruges til andre relevante emner som har med holdet at gøre.

Er der en forældre der tænker det lyder helt vildt spændene er i mere ind velkommen til at komme og overvære en torsdag, så i kan se hvad de er vi forsøger at lære jeres drenge.

De bedste fodbold hilsner
Træner Teamet
Kim og Martin
Benjamin Toft