Senior tråd
Henrik Jensen

05.11.2013
Jerne IF går nye veje end tidligere Jerne IF

Det er meningen vi skal have en velfungerende senior afdeling, som også udadtil skal vise vejen for vores unge mennesker i klubben - modsat tidligere hvor vi sendte alle vores spillere over i en anden klub ifm med et samarbejde vi havde dengang - dette samarbejde er ophørt og meningen er at vi bygger klubben op med en rød tråd gennem hele organisationen

For seniors vedkommende starter den røde tråd i U13 afd. hvor 11 mands starter. børnene skal lære at spille på samme måde som de også skal spille når de bliver senior spillere - dette betyder at klubben er højere end holdet - klubånd opnår vi igen ved fælles arrangementer , trænerne holder månedlige møder for at danne en ramme om enshed i klubben.

Under alt dette her er der nogle retningslinjer for hvad vi acceptere og ikke acceptere i klubben.
Hvordan vi taktisk vil spille fodbold gennem hele strukturen.
konsekvenser og belønninger ...
Dygtige trænere - uddannede trænere.
Dygtige ledere - synlig bestyrelse.
engagerede spillere.

Støt dem der støtter os